Etichete

, , , , , , , , , , , , , , , , , , ,


ghrc  Să te apuci de treabă la un blog umoristic nu-i deloc treabă ușoară.Nu că piața ar fi invadată de site-uri umoristice de succes, da’ nu e deloc ușor să ai și haz…

Bun… Deci Turmy Hebdo pleacă la drum. Da’ cine dracu’ e Turmy Hebdo ?

Turmy Hebdo se vrea, cum am mai spus, un blog umoristic. Insă nu orice fel de umor ne place nouă, ci unul de calitate si, mai ales, unul care să vă faca să râdeti sănătos. Nimic nu e mai bun pentru sănătate decât un râs zdravăn ! (sic ! – na umor de care râzi)

Ce inseamnă Turmy Hebdo ?

Păi, in botezarea blogului ne-am inspirat de la numele Cetațeanului Turmentat, unul din colegii nostri, pe care, de altfel, il veti găsi in paginile noastre delectându-va cu opiniile, snoavele si poveștile sale. Deci, Turmy e numele de alint de la „turmentat”…  Care va să zica, ca s-o spunem pe șleau, Turmy Hebdo inseamna „Saptamanalul turmentat”…

Vedeți că v-am facut să râdeti inca din titlu ?

Suntem buni, dă-ne dracului !

Ce naiba veți putea gasi in acest blog ?

În primul rând, ne propunem sa cometam cu umor actualitatea politica si sociala. Din acest punct de vedere puteți fi liniștiți: nu vom cruța pe nimeni. Apoi, vă vom distra cu bancuri haioase, caricaturi trăznite și tot felul de povești și snoave.

Acuma, trebuie să vă spun ca ne simțim oarecum in pielea unor personaje din romanul „Don Quijote” al lui Cervantes. Rămane de vazut daca vom fi teribila moara de vânt sau sublimul nebun…

Dar, ajunge cu pălăvrăgeala, vă las să vă delectați cu Turmy Hebdo și mă duc la oile mele.

P.S. Oare oile mele sunt oi oi,  sau cavaleri ?